Made in Poland
Bezpłatna dostawa od 189 zł
 
0
0.00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Sortowanie

Filtrowanie

od
do

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony w JuluLove produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

JuluLove Katarzyna Parczyńska

Piotrawin 36A

21-002 Jastków

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem bądź produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona.

 

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

Koszt zwrotu ponosi osoba zwracająca.

 

Konsumentowi, dokonującemu zakupu produktów spersonalizowanych, wykonanych na indywidualne zamówienia klienta i według jego specyfikacji, nie przysługuje prawo do zwrotu tych produktów w sposób określony w ust. 1 (art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

 


 

SKŁADANIE REKLAMACJI

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@jululove.pl ub drogą pocztową na adres ul. Piotrawin 36A 21-002 Jastków

 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1.Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:

- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu

 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono. Koszt ponosi odsyłający.

 

3.Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

JuluLove Katarzyna Parczyńska

Piotrawin 36A

21-002 Jastków

Design by Freeline.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj»